eduskrypt.pl - platforma nominowana do WORLD SUMMIT AWARD 2007

Aktualności

Konferencja na temat „Marketing społeczny - jak kształtować system wartości konsumenta?"
14.04.2008  06:29

Dnia, 23 kwietnia br. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbędzie się konferencja na temat „Marketing społeczny - jak kształtować system wartości konsumenta?" organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu SGH.
Konferencję uświetnią wystąpienia specjalistów zajmujących się działaniami marketingowymi wiodących w Polsce instytucji zaufania społecznego.

Głównym celem konferencji jest ukazanie specyfiki oraz obecnych trendów w marketingu społecznym oraz mechanizmów kampanii podejmujących istotne kwestie społeczne, takie jak: problemy osób niepełnosprawnych, niedożywienie dzieci, pomoc dla osób odrzuconych w społeczeństwie.
Konferencja jest ciekawym projektem w szerokiej ofercie spotkań organizowanych na uczelniach.

Już od poniedziałku 21 kwietnia w Auli Spadochronowej SGH (hall główny) rozpocznie się projekcja spotów reklamowych przygotowywanych na potrzeby marketingu społecznego.
W środę 23 kwietnia od godz. 11.40 w sali 230 G odbywać się będzie warsztat przygotowany przez panią Elżbietę Pełkę – dyrektora generalnego agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, wspierającej kampanie społeczne, m.in. Fundacji "Dzieci Niczyje".
Dla najlepszych projektów powstałych podczas warsztatu przewidziane są nagrody!
O godz. 13.30 rozpocznie się główna część wydarzenia w auli A SGH. Będą to wykłady na temat marketingu społecznego prowadzone przez wybitnych specjalistów w tej dziedzinie.

Szczegółowy plan konferencji:
· 11.40 – 13.20- warsztat przygotowany przez panią Elżbietę Pełkę i Marię Keller-Hamelę z Fundacji "Dzieci Niczyje"(sala 230 w budynku głównym)
· 13.30 - 17.00 - główna część wydarzenia - wykłady na temat marketingu społecznego (aula A SGH – budynek A)

Prelegenci:
Pani Elżbieta Pełka (agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services) - Trendy w marketingu społecznym w Polsce i na świecie.
Pani Agnieszka Karoń (Fundacja Anny Dymnej "Mimo Wszystko") - Usuwanie barier mentalnych oddzielających dwa pozornie odrębne światy ludzi niepełnosprawnych i pełnosprawnych na przykładzie takich kampanii jak „Festiwal Zaczarowanej Piosenki" czy „Zwyciężać Mimo Wszystko".
Pan Radosław Mysłek - Działania marketingowe " Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy" - instytucji największego zaufania społecznego.
Pan Marcin Izdebski (Fundacja Komunikacji Społecznej) - Proces tworzenia kampanii społecznej oraz ocena jej skuteczności na przykładzie kampanii "Pomóż sobie. Zmień myślenie".

Patronat medialny: www.eduskrypt.pl





Koszyk jest pusty
Zaloguj się:

adres e-mail:

hasło:
   
« Zarejestruj się
Wpisz pobrany
kod dostępu:
 
Polecamy:
















Google
    
UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii, proszę zapoznać się z polityką prywatności platformy edukacyjnej eduskrypt.pl
ZAMKNIJ